Re: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Morten Christensen wrote:
Jan Andersen wrote:

Hvor i Mandrake 10.1 kan jeg angive at Firefox & Thunderbird skal være de defaulte programmer ?

Nu har jeg installeret firefox og thunderbird hver for sig. Under
E-mailklient har jeg sat thunderbird ind. Jeg ved ikke om Mozilla suite
fungere anderledes, når du skal have fat i mail klienten. Prøv evt. at åbne en terminal og skriv 'thunderbird'.

Jeg begynder at tro at der er noget grundlæggende galt.
Jeg kan se at du kører Thunderbird 1.0 og den pakke jeg downloadede (men ikke installerede) er også 1.0.
Men jeg har brugt urpmi til at installerer både Firefox & Thunderbird med og her er Thunderbird kun version 0.8 ?

Jeg troede urpmi ville give mig den nyeste version ?
Forinden lavede jeg en urpmi.removemedia -a og brugte derefter http://easyurpmi.zarb.org/ til at lave addmedia med. Så katalogerne skulle gerne være up to date.

Jeg tror jeg fjerne begge programmer igen og derefter selv installerer dem fra de pakker jeg har downloadet.

--
Jan