Re: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Allan wrote:
man, 14 02 2005 kl. 08:58 +0100, skrev Jan Andersen:
Jeg troede urpmi ville give mig den nyeste version ?
Forinden lavede jeg en urpmi.removemedia -a og brugte derefter http://easyurpmi.zarb.org/ til at lave addmedia med. Så katalogerne skulle gerne være up to date.

Jeg tror det det er fordi at der hvor de programmer ligger der er det root og kun ham der har skriveadgang til. Når det ændres kan den alt.

Jeg har kørt alt med urpmi som root. Så jeg mener det burde være iorden.

Nu har jeg selv installeret Thunderbird vers. 1.0 og det ser ud til at spille. Og jeg har fået den til at virke som default mailapplikation.

Når jeg får tid senere idag vil jeg selv installerer Firefox-pakken.

Jeg har fundet et skriv på nettet, som fortæller, hvordan man får T & F til at fungerer sammen, det vil jeg lige have læst op på, så jeg er sikker på at en mailto: i F starter T, og en http: i T starter F.

--
Jan