mysqldatabase.

Hej.

Jeg ahr lige installeret en ny server her. Til brug for min hjemmeside har jeg i den en mysql database.

Den gamle server's harddisk kan jeg mounte midlertidigt til den ny server.

Kan jeg få de "gamle" databasefiler med min hjemmeside over i den nye database ved blot at kopiere filerne ?.

Mvh, Erik Jakobsen