Re: [NOVICE] værktøj til komprimering af dvd-film

Henrik Bruhn wrote:
Hej Donald.

Tak for dit svar.

Normalt vil mplayer selvfølgelig bare spille en fil, men dens
søster, mencode, kan lave om på streams.

Jeg eksperimenterer med mencode. Den kan tage en masse argumenter, men mansiden er fin.
Jeg vender tilbage med en lille beskrivelse af mine erfaringer.

Der er kommet en KDE frontend til mencoder, som ser lovende ud. http://sourceforge.net/projects/kmencoder/

Men jeg ved ikke hvilke distributioner, der har fået den med