Re: [NOVICE] mysqldatabase.

Jesper Lund <sslug@sslug> writes:

> Hvorfor ikke ? Jeg har det gjort det tit.

Nu skal jeg ikke udtale mig på Michaels vegne, men hvis du bare
kopierer de rå databasefiler over, er du afhængig af at de to udgaver
af MySQL har _præcist_ det samme binærformat.  Hvis du bruger samme
udgave af både MySQL og samme oversætter til at bygge MySQL med er det
rimeligt sikkert, men ellers er det at bede om problemer.

> Hvad så hvis man ikke har den gamle server kørende mere ?

Så henter man "backup.sql" fra sine sikkerhedskopier.  Eller -
sekundært - installerer sikkerhedskopierne af programmerne der kørte
på den gamle server.

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."