Re: [NOVICE] Problemr med afspilning af film

Mogens Kjaer wrote:
Ole Kofoed Hansen wrote:

Så vidt jeg har forstået, så bruger -vo x11 Xv-extension, når den er til stede.

Det tror jeg ikke. Man skal bruge -vo xv for at få den til at bruge
Xv.

mplayer -vo help

lister de drivere, der er til rådighed i mplayer.

Man kan netop bruge -vo x11 for at teste om der skulle være
problemer med -vo xv.

Du har nok ret. Ved nærmere eftertanke tror jeg nok, at det jeg havde læst, var noget med at -vo sdl tit vil skrive, at den benytter x11, men det betyder ikke nødvendigvis, at den ikke benytter Xv, for sdl vil benytte Xv, hvis den er til stede, og sdls x11 er ikke det samme som mplayers x11.

Med venlig hilsen

Ole