Re: [NOVICE] Problemer med NdisWrapper

Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har lige checket og /sbin/iwconfig findes i ubuntu.

Ja, tak. Jeg fandt det også (og fik det til at virke efter korrekt
stavning, ak ja).

> men først skal du have ndiswrapper korrekt installeret og loadet.

ndiswrapper er noget, jeg ikke forstår (mig på endnu)?

> Brug evt. også "cardctl status" og "cardctl ident"

Jeg får henholdsvis:

Socket 0:
     5V 16-bit PC Card
     function 0: [ready]
Socket 1:
     no card

og

Socket 0:
    product info: "Lucent Technologies", "WaveLan/IEEE", "Version 01.01", ""
    manfid: 0x0156, 0x0002
    function: 6 (network)
Socket 1:
    no product info available

> Kan du ikke prøve at citere korrekt:

Beklager! Håber jeg nu har rettet korrekt ind :) (min første dag på
listen - og Gmail for den sags skyld)?

--
/Jan