Re: [NOVICE] mysqldatabase.

> Se det hjalp jo på tingenes tilstand. Der er en error, men jeg ved
> ikke  hvormeget den betyder ?:
>
> ERROR 1050 (42S01) at line 19: Table 'calendarcat' already exists.

Som det måske antydes så er tabellen calendercat allerede oprettet.
Fejlen får du fordi din backup.sql fil indeholder oplysninger om
tabellen, og at du samtidigt har oprettet den i din nye sql server.

Enten åbner du filen backup.sql i en teksteditor, og fjerner
calendercat fra den, eller også sletter du tabellen på din nye sql
server, og prøver at indsætte backup.sql igen.

Det samme er jo gældende hvis der er andre tabeller den er gsl med.

/Jesper