Re: [NOVICE] mysqldatabase.

> Det er noget af et arbejde, for så skla der skrives drop rigtig
> mange  steder, for efter jeg skrev sidst opdagede jeg, at det ikke
> blot var en table, der var tle om, men rigtig mange.

Du kan prøve at læse man siden til mysqldump - Der er options der gør
at outputtet (og dermed backup.sql) indeholder kommandoer til at
slette en tabel først, inden den oprettes.

Det kunne være noget der ligner det her:
mysqldump -A --add-drop-table > backup.sql

Men du skal selvfølgelig sørge for at se om der er options der kunne
være nyttige for dig alligevel.

Mvh. Jesper