Re: [NOVICE] Problemer med NdisWrapper

On Tue, Feb 15, 2005 at 07:38:20PM +0100, Jan Hertel wrote:

> Jeg får henholdsvis:
>
> Socket 0:
>      5V 16-bit PC Card
>      function 0: [ready]
> Socket 1:
>      no card
>
> og
>
> Socket 0:
>     product info: "Lucent Technologies", "WaveLan/IEEE", "Version 01.01", ""
>     manfid: 0x0156, 0x0002
>     function: 6 (network)
> Socket 1:
>     no product info available

Ovenstående tyder på at du *ikke* har et rtl8180l baseret kort,
og derfor sandsynligvis ikke har brug for ndiswrapper.
(ndiswrapper anvendes med windows-XP driveren til kortet,
 dette virker dog ikke til alle wlan-kort)
Øjhensynlig er DWL-610 lavet i flere versioner med anden indmad?

Prøv google, men det ser ud til at virke med orinoco_cs driveren.

> Beklager! Håber jeg nu har rettet korrekt ind :) (min første dag på
> listen - og Gmail for den sags skyld)?

det er flot nu :)

--
mvh Frank Damgaard  |