Re: [NOVICE] Problemer med NdisWrapper

1) hvilken version ndiswrapper anvender du ?

2) Kan det tænkes at dit kort ikke har net8180 driver med noget andet
men hvis du har installeret/opsat ndiswrapper med kortets winXP driver
så burde det vise den rette driver.

Jeg prøvede lige med kortets medfølgende driver fra CD'en, og så virkede det! Men der er opstået et nyt problem...

Jeg kan ikke få fat i mit trådløse netværk. Jeg har forsøgt at bruge Ubuntus netværkskonfigurerings værktøj, men den vil ikke tilslutte mit AP. Jeg opgiver navnet (ESSID) på netværket og WEP nøglen, men hvordan ved den hvilken nøgle den skal bruge? Jeg kan i hvert fald ikke komme på nettet. Bruger jeg 'iwlist scan' finder den heller ikke mit AP. Hvad skal jeg gøre?

Niels