Re: [NOVICE] Problemer med NdisWrapper

On Thu, Feb 17, 2005 at 10:32:28PM +0100, Niels Hansen wrote:

> Hvordan sætter jeg det nøgleindeks som nøglen ligger på (man kan hvist
> vælge mellem 1,2,3 og 4)?

Se "man iwconfig"
jeg vil gætte på at parametrene efter wireless_key overføres til iwconfig
prøv:
 wireless_key0 0123456789
 wireless_key1 ...
 wireless_key2 ...
 wireless_key3 ...
 wireless_defaultkey 0

> Er der nogen der kender et grafisk program der kan scanne efter AP'er?

Jeg havde et grafisk installeret i december indtil notebook harddisken døde
og jeg kan ikke huske hvad det hed.

Men ellers prøv "iwlist wlan0 scan" (se manualsiden for mere info)

--
mvh Frank Damgaard  |