Opsætning at IMAP

Måske er det er ret dumt spørgsmål, men jeg tror i alle har vænnet jer til det efter hånden ;)
Jeg har sat SquirrelMail op og det ser meget pænt ud, men hvordan får jeg skidtet til at modtage og sende mail's fra mit domæne (www.orla-fra-amager.info)?? jeg ved at er noget med IMAP men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg sætter indstillingerne til IMAP..
HJÆLP

Med venlig hilsen

Morten Skovborg

Grækenlandsvej 40 e 2.tv