Re: [NOVICE] Opsætning at IMAP

Morten Skovborg wrote:

> Måske er det er ret dumt spørgsmål, men jeg tror i alle har vænnet jer til
> det efter hånden ;)

Der er da kommet en del, gennem tiderne,,,

> Jeg har sat SquirrelMail op og det ser meget pænt ud,
> men hvordan får jeg skidtet til at modtage og sende mail's fra mit domæne
> (www.orla-fra-amager.info)?? jeg ved at er noget med IMAP men jeg kan ikke
> finde ud af hvor jeg sætter indstillingerne til IMAP.

Jeg har heller aldrig fundet udaf, hvordan IMAP finder mailene, jeg har min
postfix til at sende mailene til procmail, som deler mailene op i flere
grupper, og min IMAP finder så de mailgrupper uden yderliger opsætning,,,
Men jeg tror at den kikker i /home/user/Mail/ og så ser hvad der ligger der,
af mail/mapper.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen