Re: [NOVICE] Hvad er localhost?

Jan Hertel wrote:

Lastein <Nils> wrote:

....  Prøv
at taste dit *nix brugernavn og password.

Hmm, er det ikke det ALO har gjort, når han skriver:

Anders Lund Olsen <sslug@sslug> wrote:

Jeg prøvede alle de kominationer jeg har brugt til linux-boxen( root og
div. brugere), men ingen af den gav pote.

Ikke fordi jeg skal spørge for andre.

Rigtigt nok, men der kan være sket det at jeg har tastet forkert og har misset et pw, hvem ved, jeg har før lavet fejl.

Under alle omstændigheder vil jeg læse mere på samba konfiguration og senere komme med nogle, forhåbentlig, mere interessante spørgsmål.

Mvh
Anders