Re: [NOVICE] Update af Fedora

svendev wrote:
Hej

Tak til Jim Oksvold for hjelp til løsning af problemet med "ASUS K8N-E Mainboard"

Nu har jeg brugt den førsteløsning som Jim foreslog, andet netkort!

Mit problem er nu at jeg skal have opdateret Fedora, jeg er ikke videre bevandret i RH, så derfor hvad gør jeg nu. Så derfor please step-by-step?

Hvilken Fedora har du - 1, 2 eller 3 ?