Re: [NOVICE] Feodora installation

Dennis Knap wrote:

Hej Dennis.

Jeg har forsøgt at installere Fedora 2 på 3 vidt forskellige bærbare. Resultaterne har været ret uforudsigelige... og googler jeg på de mystiske fejlmeldinger man nogen gange får, kan man se at der er flere der har haft mærkelige resultater med Fedora installation på bærbare.
Nogen gange når man langt i installationsprocessen, inden det fejler, andre gange kommer det aldrig igang... og nogen gange lykkes det.

Jeg har fornylig installeret Ubuntu 4.10 på de to bærbare jeg har, og selve installationen var uden problemer. Så jeg er nok lidt på vej væk fra Fedora.

/Ejner