Konqueror og webmail?

I den seneste uges tid har jeg haft problemer med at afvikle webmail ifm.
Konqueror (3.1.4) - jeg bruger WebSpeed, så det drejer sig om
'webmail.kabeltv.dk'. Problemet er, at jeg mister logon, når jeg forsøger
at udføre en (hvilknesomhelst) transaktion.
Nogle gange kan logon umiddelbart genoprettes, andre gange skal adgangskoden
indtastes gentagne gange, for der atter kan logges på!
Har andre oplevet tilsvarende.
(Mozilla (1.4) giver ingen problemer)

--
med venlig hilsen