Re: [NOVICE] Inst. af Ubuntu ved siden af Mandrake

I sslug.novice, skrev Jan Andersen:
>  2. Er der et værktøj i Mandrake til at ændrer partitioner med?

qtparted  burde kunne hjælpe dig.

>  3. Jeg booter med Lilo. Hvad så når jeg inst. Ubuntu. Får jeg så en grub
>  klasket oven i min lilo som ligger i mbr? Og vil den kunne finde ud af at
>  opsætte XP & MDK? Jeg vil jo gerne stadig være i stand til at boote XP,
>  Mandrake & Unbuntu med én bootmanager.

Jeg tror at det er noget du manuelt skal rode med bagefter. Ubuntu
finder sikkert kun windows installationen og klasker så Grub op i en
konfiguration der kan boote den og ubuntu.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: