Re: [NOVICE] lynx og upload

On Wed, 23 Feb 2005, Niels Larsen wrote:

> Date: Wed, 23 Feb 2005 18:31:06 +0100
> From: Niels Larsen <sslug@sslug>
> Newsgroups: sslug.novice
> Subject: Re: [NOVICE] lynx og upload

> **********
> Åbn en x-term (konsole)
>
> Placer dig, med cd kommandoen i det dir. hvor du vil have siden, som du
> henter, gemt.
>
> Tast:
> lynx - enter   (normalt vil man f.eks. blot taste "lynx /"
> http://www.bla.com - enter (navnet på websiden du skal hente
> (Her kan du så også taste "/", hvis du blot skal kigge på din harddisk)
> [...]

well jeg tror det er et port problem for windows ka heller ikke gøre
det.
Pointen var at med det phpforum vi bruger ka du tilknytte filer til en
mail ligesom hvis du vedhæfter til en normal mail.
Nååh jeg må se lidt på phpkoden om jeg kan se mig ud af hvilke port jeg
ska åbne for at det virker.
Og tak for hjælpen med lynx niels det er det er det program jeg bruger
da det er bedst til blinde :) men jeg vidste ik det kunne så meget

sandi

Mens pain my pleasure.
Du ved først hvad en mand er i stand til når du har været udefor såvel mental/fysisk voldtægt

tør du leve livet som DU har lyst til? http://din.dyndns.dk:82/index.php
im me n im okay