Re: [NOVICE] Inst. af Ubuntu ved siden af Mandrake

Jan Andersen wrote:
Jeg har sådan set ikke noget problem med Mandrake.
Jeg synes måske ikke det virker så "free" som det gjorde engang. Men det er jo en skønssag.

OK.

Uden at skulle starte en distro-krig er min personlige holdning at Mandrake virker ret godt; alting virker som det bør gøre i et OS+tilhørende pakker som man bruger og KDE virker uden speciel opsætning (i modsætning til i Ubuntu, som jeg har forstået det).

Jeg har endnu ikke været ude for at jeg skulle betale for noget af det jeg skulle bruge i Mandrake (men jeg har da betalt alligevel :-)).

Hvis der fandtes en distro der byggede direkte på Debian unstable, var nem at installere, understøttede KDE "out-of-the-box", blev opdateret, osv, osv, ville jeg nok bruge den. :-)

Med venlig hilsen Preben