Re: [NOVICE] lynx og upload

Sandi Sørensen wrote:

> Hej.
> mig og et par andre blinde fra england snakkede om at lave et viatuelt
> samlingssted for synshandicappede linuxbrugere det er os ok
> men vi ville godt ha et forum hvor du ka tilknytte filer til indlæg og
> det vil lynx til syneladende ik
> fomuet er php-fusion og virker som sådan ok bare ik upload

Jeg har kigget på de andre indlæg. Men jeg forstår det sådan, at det du/I
ønsker at vedhæfte en fil til et webbaseret forum.
Jeg har desværre nok dårlige nyheder til dig.
Klip fra Lynx:
<start>
Lynx does not yet support INPUTs
   with TYPE="file" or TYPE="range" and will set the DISABLED attribute
   for all of the form's fields if any INPUTs with either of those two
   TYPEs are present, so that the form can't be submitted.
</start>

Når man POST'er filer, er det netop input type=file, man skal bruge.

--
mvh
Stig Johansen