Re: [NOVICE] Konqueror og webmail?

Hans Henrik Hansen wrote:

> De er installeret fra SuSE 9.0 CDerne - hvor(dan) får jeg fat i nyere
> versioner? (og kan de give problemer ift. ver 9,0?)

Jeg har selv opdateret til KDE3.3.1 på min SuSE 8.2.
Jeg fandt de færdige pakker til SuSE, hvor der også var pakker til 9.0,9.1.
Det var enten på KSE's hjemmeside, eller også var det på SuSE's.
Jeg havde ikke synderlige problemer.
Det eneste puslespil var at udvælge den mindste delmængde af KDE, jeg
ønskede installeret.

--
mvh
Stig Johansen