Re: [NOVICE] Problemer med Konqueror!!!

Nu har jeg valgt at fjerne/afinstallere amaroK.
Når jeg starter Konquror op nu og trykker på knappen "Navigate to your "Home URL"" kommer der et lille skilt som siger: "KDEInit could not launch '/usr/bin/amarok'
Hvad har jeg rodet mig ud i?
Er der brug for flere oplysninger?

Hilsen
Martin

Martin Jochimsen

Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Der er gået lidt ged i min Konqueror.
Jeg har kopieret nogle wave-filer over på en dvd. For at tjekke om brændingen var gået godt, gik jeg ind i K, klikkede mig frem til mit dvd-drev og fandt filerne. Normalt når jeg dobbeltklikker på en musik-fil, starter et lille afspilnings-program (Noatun). Jeg vil hellere bruge amaroK, så jeg højreklikkede på en wave-fil på dvd'en og valgte at amaroK altid skal afspille wave-filer.
Nu kommer "geden":
Når jeg åbner K og trykker på det knappen "Navigate to your "Home URL" (K starter nemlig op helt tom - det forstår jeg heller ikke) begynder amaroK automatisk at spille en vilkårlig fil!!!!!!!
Hvordan kan jeg fjerne det at amaroK er blevet default-afspiller?

Hilsen