Re: [NOVICE] Mepis og apt-get

Jan Andersen wrote:
Der er KDE 3.3, så jeg kan køre en nyerer version af aKregator. Så jeg er glad :-)

Ditto... :)

Jeg har sat en update igang,

Sig lige til hvordan det gik... :)

En anden ting er at KDE er på engelsk; i control centeret kan jeg vælge polsk (!) og engelsk... Er der nogen måde hvorpå jeg kan vælge dansk? Det samme gør sig gældende i login-skærmen; her benytter man åbenbart engelsk tastatur opsætning, hvilket er rimeligt generende hvis man bruger danske tegn/special-tegn i sit kodeord...

Med venlig hilsen Preben