Re: [NOVICE] Mepis og apt-get

Jan Andersen wrote:
Det har jeg faktisk lige siddet og rodet med.
Du kan mig bekendt ikke få Mepis på dansk. Fint nok med mig, så undgår man sprog-kvababbelser når man henter hjælp "abroad" :-)

Helt enig... :) Men derudover tror jeg nu sagtens at man kan få KDE til at "snakke" dansk...

Og jeg kan skrive æøå i loginbilledet.

Weird, jeg synes at jeg havde sat alt op til dansk jeg kunne finde... Men det blev lidt sent i går, så det er muligt jeg har overset noget... Må prøve igen i aften...

Med venlig hilsen Preben