Re: [NOVICE] Nogen som ved, hvorfor privoxy ikke vilkøre?

> Tak.  :-)
>
> Jeg kan ikke tolke ret meget i scripts, men har skimmet
> i  /etc/init.d/privoxy.  :-)

Det kunne jo være skægt om du kunne se noget om hvor det der jail
befinder sig på disken, og om du kan se noget om hvorfor den fil ikke
kan kopieres derover.

> I /var/log/boot.msg fandt jeg følgende:
> [Starting Privoxy.../etc/init.d/rc5.d/S12privoxy:91: could not
> copy /etc/resolv.conf to chroot jail

Det blev man så ikke klogere af.

> Tak, en gang til *smiler*

Ja, det var/er jo så lidt. Det er jo ikke løst

Mvh. Jesper