Re: [NOVICE] CSS/(X)HTML og Linux??

Hans Henrik Hansen wrote:
Det er lavet, så det validerer vedr. såvel XHTML som CSS - og det ser ud
(så'n nogenlunde) som jeg kunne ønske mig i Internet Explorer (6.0) samt
Netscape (7.1) under W2k; under (SuSE) Linux ser det ikke slet så pænt ud:
Mozilla (1.4) ser nogenlunde ud - men med Konqueror (3.1.4) er det en sand
skændsel! :(
Den ser fint ud i Firefox 1.0
Dog er jeg ikke sikker på toppen, det virker som at den ikke får hele den øverste/midterste tekst med
Så hvis andre - gerne med nyere Konqueror-versioner - ville kigge på 'mit'
web-sted, ville det være fint! URL:
Har Konqueror 3.3.1, der er problemer med din table i topppen. En del af den hopper ned bag dit mainframe hvis siden vises i mere end 800*600
Ved dog ikke hvad du kan gøre for at løse problemet
---
Arkanoid