Re: [NOVICE] Mepis og apt-get

> I "Control Center" under "Regional & Accessibillity" har jeg:
> Contry/Region = Denmark, Languages= US English
> Keyboard Layout=disabled
> Jeg er bestemt ikke nogen ørn til det her, men jeg synes mit tastaur virker
> med denne opsætning. Jeg har også æøå i xterm. Og jeg kan skrive æøå i
> loginbilledet.

Jeg var lidt for optimistik der.
"@" <altgr>+<2> virker faktisk ikke.
Jeg kan få det til at virke ved at sætte "Keyboard Layout" til Danish, men jeg
er ikke sikker på at det er den rigtige måde ?

I Mandrake er "Keyboard Layout" nemlig disabled og her virker @ fint ?

Jeg har kopieret nedenstående i18n fra Mandrake til Mepis (der var nemlig ikke
nogen), uden jeg synes det har ændret noget.

SYSFONTACM=iso15
LANGUAGE=da_DK:da
LC_ADDRESS=da_DK
LC_COLLATE=da_DK