SV: [NOVICE] CSS/(X)HTML og Linux??

Hej Hans

system:  Knoppix fra CD

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7) Gecko/20040917 Firefox/0.9.3

udseende: ok  link intern (prøvet ca 10): ok link extern: ok

Konquerer 3.2.3 (under KDE 3.2.3)

udseende: ok  link intern (prøvet ca 10): ok link extern: ok

Mz arbejder en anelse langsommere end Kq men det kan være en tilfældighed.

--
Hilsen/Regards svend-ev
mail: svend(at)venstrup(dot)dk