Re: [NOVICE] CSS/(X)HTML og Linux??

Hej Hans

Har kigget på din hjemmeside med følgende browsere
under Mandrake 10.1:

Konqueror 3.2.3: Det ser mildest talt lidt rodet ud...

Mozilla Firefox 1.0: ser ganske pænt ud...

Mozilla 1.7.2: ligeledes ganske pænt...

Jeg laver selv hjemmesider og kender godt til
problemet med at få et site til at passe flest mulige
browsere, på trods af W3C-validering...

Jeg kigger normalt på den tilgængelige statistik over
mest anvendte browsere og forsøger at tilrette siden
til dem. Det er som regel IE6, Netscape/Mozilla og til
tider også Firefox.

/Anders