Opdatering af OOo i Ubuntu?

Jeg er blevet helt vild med min Ubuntu installation. Men der er stadig et par småting jeg godt kunne tænke mig at få opgraderet osv. Jeg synes at OpenOffice fungerer rigtig godt, også sammen med MS Word. Men Ubuntu kommer med version 1.1.2 og på hjemmesiden er det muligt at hente 1.1.4. Hvordan opgaderer jeg? Hvis det ikke er muligt, vil jeg gerne vide hvordan jeg alternativt installerer den danske stavekontrol og evt. en lokalisering (eller hvad det nu hedder)?

Håber i kan hjælpe...
Niels