Konqueror kaput?

Efter at have prøvet at kigge i /etc/init.d/ med Konqueror fik jeg at vide, at programmet ikke svarede, og jeg blev spurgt om jeg ville afslutte programmet. Det svarede jeg ja til, og siden har jeg ikke kunnet starte Konqueror.

Hvad kan der være sket, og hvad kan jeg gøre for rette skaden?

Mandrake 10.0 Official og KDE 3.3 (mener jeg).

Mvh
Michael Steen