Re: [NOVICE] firewall problemer

Hej Allan

Jeg har selv prøvet det program, men droppede det igen, da jeg heller ik kunne få det til at virek, efter hensigten..

Det skal lige siges at jeg selv er ny i det. Men har da fået en IPtabels til at virke..

Jeg vil meget gerne hjælpe med hvad jeg nu engang kan.

Har du kigget i f.eks dhcp3.conf?
Har du fået sat din DNS, Hvis du bruger din ISP's dns, så er det vigtigt at få både dns1 og dns2 i linjen med angivelser af den, da den som standrat "kun" har en 192.168.x.x eller sådan noget.

MvH

Jan

Allan Christensen wrote:
Jeg har en firewall som hedder Firestarter fra Gnome

Men jeg kan ikke få den sat rigtigt op.
Er der nogle der har erfaring ?
Jeg kan ikke se mit LAN, det er forsvundet og det
var der før jeg satte firestarter på.
Jeg har prøvet forskellige måder at klikke den af på
men intet hjælper.
VH
tux

--Slip din indre gnu løs!---