Re: [NOVICE] Ubuntu - Indstillinger for skærmopløsning

Jesper Krogh wrote:

> Synaptic er pakkehåndteringsprogrammet, det er bare at lukke det vindue,
> så er det stoppet.

Det er lige præcist det jeg ikke kan (finde ud af). Så vidt jeg kan
se, kan jeg ikke lukke for Synaptic-vinduet på normal vis (i
øjeblikket). Siden "Anvend de følgende ændringer", hvis
"lukke-knapper" jeg ikke kan tilgå på grund af skærmopløsningen
"spærrer" for Synaptic-hovedsiden". "Luk" i task-bar-menuen virker
(heller) ikke.

Så vidt jeg ved, kan jeg slå en proces (Synaptic) ihjel fra en
Terminal, men husker ikke hvordan?

--
/Jan