Re: [NOVICE] Konqueror kaput?

Jørgen Heesche skrev:

Konqueror er en applikation i kde-base, så det er nok ikke muligt at installere særskilt. Uden at vide noget om det vil jeg tro at KDE kan geninstalleres, uden at det berører opsætningen, f.eks. vil ~user/.kde formentlig overleve.
Men du kunne jo prøve Nautilus i stedet for.

Inden jeg geninstallerede ville jeg lige prøve en gang til, og så virkede Konqueror igen uden problemer.
Spørg mig ikke, hvad der gik galt i første omgang. Jeg ved det ikke.
Jeg har heller ingen forklaring på, at det virker igen. Måske andre har.

Tak til jer alle for forslag, råd og vejledning.

Mvh
Michael