Allan Christensen wrote:

> Drivere til et Kamera OLYMPUS C450 ZOOM
> Hvor kan jeg hente dem ?
> SUSE 9.2 har den ikke ?
>
> VH
> Allan

Allan Christensen wrote:

Hej Allan

I 2002 skulle jeg hjælpe en af mine venner Christian
som er fotograf med at overføre billeder fra et
Olympus Camera til hans computer som vist kørte
Redhat Linux, vi lavede et shell script som du kan se nedenfor.

Jeg håber at du Allan og andre kan bruge scriptet.
Er der spørgsmål er du naturligvis velkommen til spørge.
Jeg har erstattet "/home/jk"  med   "/home/allan" nedenfor
så scriptet er grydeklar til dig Allan.
Kataloget "/home/allan/fotos" skal naturligvis oprettes
før scriptet køres første gang.
Som mappenavn foreslår jeg "fotos_2005_0503" for de billeder
du tager 3 maj 2005

Med venlig hilsen Jørgen