Problemer med skærm.

hej
Efter at have installeret linux suse 9,3.
Kan jeg ikke få fuld skærm på min bærbare acer travelmate 350TE 650 Mhz, 128
mb ram. Der er ligsom en sort kant rundt om skrivebord, så ca kun 50 % af
skærmen bliver brugt, hvor starter jeg med at løse problemet. ?
Jeg har prøvet at ændre indstillimnger for skærm i yast uden held, der var
ingen problemer da jeg brugte suse 9.0.
vh mads