Re: [NOVICE] Drivere

Allan Christensen wrote:
Med sådan en newbien som mig ved du godt at jeg skal
vide hvad sådan en fil skal gemmes som (dell exe eller hva : )
Endelig også hvordan den bruges .
Jeg har mange fine scrips men hvordan sættes de igang ?

Jeg undrer mig lidt over hvad du skal bruge scripts til. Hvorfor ikke bruge et af de udmærkede kamara-programmer der følger med i distroerne? Sidste gang jeg prøvede var det vist Digikam der var et program der hed, og det virkede fint og var mere eller mindre fuldautomatisk.

Med venlig hilsen Preben