Re: [NOVICE] Gimp problem

Michael Schmidt wrote:

Vupti.
De vedheftede filer kan åbenbart ikke sendes til listen, så jeg sender dem
derfor også direkte til den smukke mand med gimp problemerne.
*humor*
Niels :-)

sslug-novice: Listen for begynder-relaterede sp�rgsm�l

Kunne du også sende dem til den knap så pæne mand ? :-)

Hvad med at sende dem til linuxbog.dk så er der mulighed for du måske kan bidrage til FTAV-bøgerne.

Hej

Jeg arbejder med lidt oversættelse, og har senest set på hjælpefilerne, og det er jo en større mundfuld, så hvis vi var nogle om det?
Min tanke er selvfølgelig, at når du allerede har skrevet nogle manualer, var springet til at lave nogle hjælpetekster måske ikke så stort 8-)

I hvert fald vil jeg da også tillade mig, at bede om at få tilsendt et eksemplar, idet min viden om Gimp'en ikke er overvældende ;-) - rent faktisk var oversætter-projektet også tænkt som en indfaldsvinkel til at lære det bedre at kende.
--
mvh Mogens Jæger