Re: [NOVICE] Drivere

tir, 03 05 2005 kl. 14:15 +0200, skrev Allan Christensen:

> Så lukker den, den op i Write ?
> Det var nok ikke det der var hensigten.
>
> VH
> Allan

Hvis jeg går ud i dospromten og skriver sh og scriptnavnet sker dette :

hent_billeder.sh: line 1: !/bin/bash: Ingen sådan fil eller filkatalog
hent_billeder.sh: line 4: /home/allan/fotos: Ingen sådan fil eller
filkatalog
Indtast mappenavn til billederne
bil
mkdir: kan ikke oprette katalog '/home/allan/fotos/bil': Ingen sådan fil
eller filkatalog
Password:
mount: monteringspunkt /mnt/camera eksisterer ikke
cp: kan ikke udføre stat() '/mnt/camera/dcim/100olymp/*.jpg': Ingen
sådan fil eller filkatalog
cp: kan ikke udføre stat() '/mnt/camera/dcim/100olymp/*.thm': Ingen
sådan fil eller filkatalog
cp: kan ikke udføre stat() '/mnt/camera/dcim/100olymp/*.tif': Ingen
sådan fil eller filkatalog
cp: kan ikke udføre stat() '/mnt/camera/dcim/100olymp/*.raw': Ingen
sådan fil eller filkatalog
umount: /mnt/camera: ikke fundet
chown: kan ikke tilgå '/home/allan/fotos/bil': Ingen sådan fil eller
filkatalog

Jeg må nok hellere bruge den metode jeg kender : )

VH
Allan