Re: [NOVICE] opstart af kde.

Tirsdag 03 maj 2005 10:38 skrev sslug@sslug:
> Hej
>
> pludselig vil kde ikke starte op med den pæne login screen i grup,
> jeg bruger suse 9.3. Istedetfor kommer en grå login skærm, og jeg
> skal manuelt starte kde, som så er en blanding af et fint grafisk
> miljø og noget fra et underliggene runlevel. jeg har prøvet div i
> yast + reapation, uden held, hvad gør jeg herfra ?

Det har også drillet meig i forbindelse med at få 3d til at spille
Min løsning
Rette  i /etc/inittab  default runlevel fra 5 til 3 når du så starter op
uden grafik, fyrer du kommandoen /opt/kde3/bin/kdm af og flux får du
din pæne kdeskærm igen, hvordan problemet løses permanent har jeg ikke
et svar på

mvh/gert

--
Space is big.  You just won't believe how vastly, hugely, mind-
bogglingly big it is.  I mean, you may think it's a long way down the