Re: [NOVICE] Fil server

3.: Kan man virklig lave et mindre netværk med sådan netværks dimser. (routher m. dhcp, dims med ftp/samba, hardware firewall osv.)

Ja da. :) Men du vil forhåbentlig ikke sætte ftp og samba ud på det store farlige internet? :)

Lige netop det, med internet, er en stor problemstilling, som hvirklig skal tages seriøst. Jeg kan se at inden man gør noget videre, skal man tage dette som en svær problemstilling i sine netværks analyser/beskrivelser.

Jeg har forsøgt at analysere mig ud at denne problemstilling. Men går kold, da den er for kompleks, for mig til at jeg kan løse den p.t.

Jan