Re: [NOVICE] Drivere

Allan Christensen wrote:
> Det behøver jeg ikke i suse 9.2 når jeg sætter kamera ind kommer der
> en besked om der er funder udstyr om jeg vil mounte det med et ja
> lukker :   file:/media/usb-000277C29182:0:0:0p1 . op og der er
> billederne .

Så syntes der ikke at være noget problem.

> Men jeg kan ikke bruge de programmer der følger med til det.
> Fx Digikam mf.

Så skal du nok emaile producenten af dit camera, fortælle dem
at du bruger Linux, og bede dem om at levere software der er
Linux kompatibelt.

Anyways findes, der et program kaldt digikam til Linux:
http://digikam.sourceforge.net/Digikam-SPIP/

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org