Får

Hej..

Jeg har et problem med en fil og rettighed.

Når jeg starter min Box med kde op får jeg følgende fejl:

Sound server informational message:
Error while initializing the sound driver:
device /dev/dsp can't be opened (Permission denied)
The sound server will continue, using the null output device.

Fil rettighederne er tilskrevet root. Det har jeg så prøvet at ændre.

Men når jeg så genstarter, ændres rettighederne tilbage.

Håber at i kan hjælpe med det..

MvH

Jan Nielsen