Re: [NOVICE] Thunderbird RSS

Det er jo vigtigt, at vore ønsker til det fremtiden i Firefox, Mozilla og Sunbird bliver nævnt i rette forum, og de udvikles ikke specielt til Linux. derfor kan du da godt være heldig at få svar her.

Steen

Anders Jakobsen skrev:
Hej Steen

Nej, ikke endnu.. Jeg har tidligere fået både god og
hurtig respons fra SSLUG's Novice postliste, så den
var mit første valg :-)

Men jeg vil da følge dit råd og forsøge med Mozilla
Danamrks forum. Tak for tippet...

/Anders

--- Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

Har du spurgt i forum - mozilladanmark.dk hvor man
forsøger at holde styr på forespørgsler, gode råd og fejlmeddelelser.

Steen

Anders Jakobsen skrev:

Jeg bruger dansk Thunderbird 1.0.2 til bl.a.

læsning

af div. RSS nyheder. Jeg kunne godt tænke mig, at
Thunderbird selv skulle slette nyheder som er mere

end

et vist antal dage gamle.

Findes den funktion i programmet?

/Anders

http://www.andersjakobsen.dk

Reg. Linux user #385158

sslug-novice: Listen for begynder-relaterede

spørgsmål