cd/dvd-drev

Hejsa

Jeg sidder og er ved at rydde op i et "hav" af cd'er og dvd'er.
Jeg har et alm. dvd-drev og en dvd-brænder og boxen kører med debian/ unstable med GNOME
Mit problem er, at det kun er dvd-drevet, som kan læse diskene.
Jeg kan ikke forstå hvorfor min brænder ikke også kan læse diskene.
Drevet brænder fint, men det kan ikke læse (hverken data eller media-filer).
Hvad skal/kan jeg gøre for at få brænder-drevet til at læse.
Jeg syntes egenligt det burde kunne læse...!?!
Håber der er en venlig sjæl som kan oplyse mig!!! :-)

Hilsen
--
Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk