Re: [NOVICE] Pauseskærm/standby? VAR: Månesyge computere?

Michael N. Steen wrote:

> Hans Henrik Hansen <sslug@sslug>

> Det må afhænge af hvilke(t) program(mer) 'den
> uforstyrrede computer' udfører. Jeg antager, at de
> fleste programmer - og især styresystemer -
> tilstræbes at være deterministiske, men der findes
> eksempler på både (pseudo)stokastiske og kaotiske
> programmer.

Tja, der må vi sikkert lade den ligge - for det vil vist føre for vidt, hvis
jeg forsøger at beskrive min aktuelle konfiguration i alle detaljer! :)

Så jeg vil vælge at afiinde mig med denne - meget begrænsede - 'månesyge', i
håbet om at min pc ikke for alvor er begyndt at 'lege kvantecomputer' samt
især om, at fx. *netbankens* program(mer) fortsat vil udvise strengt
deterministisk adfærd!! :)

--
med venlig hilsen
Hans