Re: [NOVICE] cd/dvd-drev

Dytt inn en Knoppix/Dappix, så får du klarhet i saken.
Det er ikke uvanlig at CD brennere får nedsatt evne til lesing og brenning
ved slutten av livet.
Vurder eventuelt om du skal slutte å bruke drevet.
Hvis du røyker eller det er støvfyllt der maskinene står
kan du vurdere å åpne drevet for å se om linsen er ren.

Ett nytt LG DVD-R drev koster  DKK 358-499 på www.itbutikken.dk
Husk å sjekke om drevet fungerer med Linux før du kjøper.

Mvh
Jim Oksvold