Re: [NOVICE] cd/dvd-drev

P.S.

Nej, aotumount er IKKE et nyt ord...jeg er bare o/u-blind!!! ;-)
Jeg skal måske også lige tilføje, at jeg ikke selv sørgede for at sætte automount op for mit alm. dvd-drev...!

Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk

Martin Jochimsen wrote:
Okay, nu har jeg fundet udaf, at det har noget med automount at gøre.
Jeg kan godt manuelt mounte /burner i terminalen...!
Jeg troede bare at den også var sat op til at automounte.
Jeg bruger oftest Konqueror til at browse rundt på mine cd'er og dvd'er, så automount har så gjort det...automatisk for mig, når jeg har brugt mit almindelige dvd-drev.
Det følgende spørgsmål vil nu komme som en naturlig følge af det ovenstående ( :-) ):
Hvordan får jeg så sat aotumount op for /burner?

Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk